Min leverans är försenad

Uppdaterad

Vi gör alltid vårt bästa för att alla leveranser ska komma fram i tid. Ibland händer det oförutsedda händelser som trafikolyckor, väder som ställer till problem, eller annat som försvårar för leverans. Då försöker vi alltid minimera förseningar genom att exempelvis skicka ut fler fordon. I de fall vi inte kan påverka förseningen håller vi dig uppdaterad och när vi vet mer om den nya ankomsttiden får du också genast den informationen för din egen planering.

Om vi skickar ut ett extra fordon kommer det att bli ett tillfälligt avbrott i länken där du kan följa leveransen. Därefter aktiveras länken igen. Om du har ett avbrott på mer än 30 minuter så kontakta kundtjänst.

Du når vår kundtjänst på tre sätt:

Mejl: successtower@gordondelivery.com
Chat: Klicka på knappen i nedre högra hörnet, så öppnas chatten.
Telefon: 010-551 80 00


Våra öppettider för kundtjänst är:

Mån-fre: 08:00-20:00
Lör: 10:00-15:00 (endast chat och mejl)
Sön: 12:00-20:00

Kontaktar du oss utanför öppettiderna så svarar vi så fort vi kan nästa dag

warning Created with Sketch.